Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chłodzenie CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chłodzenie CPU
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 17 Sep 2015 14:56:02 +0200
Dnia Thu, 17 Sep 2015 12:58:19 +0200, Maciek napisał(a):

> To jest AMD Phenom II x2 555 BE, czyli ma moc 80W, ale ... ma 4 sprawne
> rdzenie, więc właściwie jest x4.

Cholera wie czy tak użyty procek będzie miał TDP 80 czy 160 W :) Ale
sądzę że przy tym konfigu i tym procku możesz spróbować biernego
chłodzenia.
Ja kiedyś myślałem o użyciu Xeona 80 W zamisat C2D 60 W jaki mam i na
pewno bym zostawił bierny radiator. Może jeszcze kiedyś użyję jak
stanieją. Sądzę że radiator by się wyrobił. A mam coś takiego:
http://allegro.pl/nowy-cooler-asus-silent-775-miedz-gwr36-fvat-i5051980228.html
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.