Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zasilacz 12V+5V molex

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zasilacz 12V+5V molex
From: Jawi <galaxband@poczta.fm>
Date: Sat, 29 Aug 2015 21:51:37 +0200
W dniu 2015-08-29 o 21:30, ww pisze:
Ja nie robiłem zakupów "u nich" ale zamawiałem już pewne około setki paczek
przez China Post, Hong-Kong Post, Singapore Post. Czas dostarczenia potrafi
często przekroczyć 2 miesiące. Bywa oczywiście szybciej ale 2 tygodnie to
rzadkość a średnia jest raczej powyżej miesiąca. Za to najszybciej była
paczka
rejestrowana z HobbyKing. W piątek chyba zamówiłem, w poniedziałek
oznaczyli jak wysłaną, w piątek była u mnie.
Zamawiam kilkanaście w roku. 90% idzie poniżej 3 tyg. Najdłużej czekałem 5-6 tygodni, zdarzyło się może ze dwa razy. Na 30 paczek jedna nie dotarła. Piszę o tych z darmową wysyłką oczywiście więc bardzo małej wartości.