Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] OKI MC562DNW

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] OKI MC562DNW
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 29 Aug 2015 13:43:46 +0200
No mam problem z tą OKI MC562w.
Źle (przynajmniej spod Win XP) drukuje kolor (ilustracje, zdjęcia): pół strony zadrukowane, później pół czarne, później kilkanaście kartek czystych lub z linijką kodów sterujących, lub linijka kodów sterujących na obrazku. Jak próbowałem zaktualizować firmware ze strony OKI, to wywalało komunikat błędu aktualizacji - próbowałem i przez LAN, i przez USB na wszelki wypadek, żadna różnica (taka, że przez USB znacznie szybciej załadowuje firmware z kompa do drukarki niż przez LAN).
W logach drukarki pojawia się komunikat o braku pamięci.
Na drukarkę jest gwarancja, więc wezwę serwis, ale chciałbym wcześniej wiedzieć, co może być nie tak, żeby nie wyszło, że przyjadą ze swoim laptopem i im akurat będzie drukować

Zresetowałem wszystkie ustawienia drukarki, załadowałem od nowa sterowniki do
Win, nic nie zmieniło.
A kserowanie kolor bez problemu.
Kartridże oryginalne startowe od nowości nie ruszane.

-----
to się nad tym poważnie zastanów.
ja znam taki OKI 5600 - no to jest szczyt g... .
toner zasypywał im m.in. czujniki schowane za blachami i drukarka zaczynała
walić błędami.
po wyczyszczeniu pochodziła z miesiąc i znów abarot.
ogólnie raczej nastaw się na to, że łatwego życia z drukarką kolorową to miał nie będziesz mia - i takie jest moje zdanie.

  • Re: [PECET] OKI MC562DNW, 666 <=