Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Piny 4-5 (niebieski / biało-niebieski) w switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Piny 4-5 (niebieski / biało-niebieski) w switchu
From: " 666" <6@6.6>
Date: Mon, 27 Jul 2015 08:30:55 +0200
Najbardziej by mnie interesowało, co robi ze środkową parą switch (100Mbs) wbudowany w modem kablowy Thomson TWG850-4U (to modem, który daje UPC przy zamówieniu u nich linii tel.).
Jest może gdzieś dostępny schemat wewnętrzny tego modemu (z rozrysowaniem pinów
gniazd RJ-45)?

-----
"Jeffrey" <spass.wyciep@wycieptopoczta.onet.pl> wrote in message
musisz sprawdzać konkretny model
niektóre switche mają tylko 4 druciki w gnieździe, a niektóre wszystkie ale nie
są podłączone w środku
czy są takie z podłączeniem nie wiem - nigdy mnie to nie interesowało