Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SSD, TRIM, nowy system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SSD, TRIM, nowy system
From: "Dziki Facet" <spam@fck.u>
Date: Tue, 21 Jul 2015 08:07:26 +0200
Jest sobie dysk SSD...256GB. Jedna wielka partycja ~240GB. Na nim pełno śmiecia. M. in. Windows 8.1, Office, VS itd. Od Zachodu nadchodzi jednak Windows 10. Nie będę tu się spierał, czy to dobre, czy nie, czy wróg czy przyjaciel... Mi się podoba, a trollom zawczasu podziękuję za porady odn. linuksa i 7-ki.
Nevermind...

Jak sformatować ten dysk, tak, by zadziałał TRIM? A może nie formatować? A może zwykłe usunięcie partycji i założenie nowej podczas instalacji 10-ki wystarczy? Gdzieś na jakimś portalu o tym migło mi przed oczyma, ale nie mogę trafić.