Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa z wieloma zatokami 5 1/4

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa z wieloma zatokami 5 1/4
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Mon, 20 Jul 2015 13:29:41 +0200
Szukam i szukam i jakoś nic sensownego nie mogę znaleźć. Interesuje mnie obudowa z 4-8 zatokami 5 1/4", najlepiej *bez* zatok 3 1/2". Czyli pudło, w które będę mógł wpakować jak najwięcej własnych backplane pasujące do 5 1/4". Znacie jakiś model możliwie blisko pasujący do ww. opisu?

Nie wiem co budujesz, ale ostatnio tez mędrkowałem nad czymś na podobna ilość dysków i padło na klatkę od serwera HP na 4 dyski + kontroler HP P410 idzie to podpasować do miejsca na 3 kieszenie 5.25.

Są gotowe rozwiązania ICY-BOX kieszeń Hot-swap na 5 szt. 3,5 calowych dysków w miejscu 3 napędów 5.25 - wtedy jakakolwiek obudowa.

Jeszcze miałem na tapecie polkę dyskową della DM1000 na 15 dysków SAS/SATA ale za duży prądożerca. na eaby dostępna za kilkaset pln.

Widziałem na alledrogo obudowę RACK która miała 6 zatok 5.25 2x po 3 w poziomie

Buniek