Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Tue, 14 Jul 2015 09:00:46 +0200
Dałbyś radę wejść w menu serwisowe U2410 (mocno dotykając jednocześnie przyciski drugi i czwarty od góry włączyć frontowym przyciskiem monitor, następnie dotykamy pierwszy od góry przycisk i jesteśmy w Innolux Factory Menu) i przepisać dla mnie ustawienia kalibracji kolorów RGB dla poszczególnych trybów (9300K, 5700K, 6500K, sRGB, Adobe RGB, Offset1, Offset2, Gain)?
U mnie wszystkie wartości dla sRGB i AdobeRGB zostały przypadkowo przestawione
na wartości 255, niestety nie mam kalibratora.

-----
"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@benatr.cy> wrote in message
1fhuuc4sabsfb.dlg@saikokila.pl">news:1fhuuc4sabsfb.dlg@saikokila.pl...
Mój U2410 ma ponad 25 tysięcy godzin.
Co do śmiesznych kolorów, to U2410 tak miewały w niektórych egzemplarzach od małego.