Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
From: pawLo <PawlOoooonsoas@onet.pl>
Date: Sun, 5 Jul 2015 12:05:18 +0200
Witam
Posiadam laptop Dell i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem. Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami się łączy.
Telefon z innymi urządzeniami też się łączy
A jak chce połączyć laptop z telefonem, wykrywają się, pozniej na laptopie wyskakuje jakiś numer i mam podac czy jest taki sam na telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś takiego.
Jak to rozgryżć ?:)