Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wejscie e-sata na usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wejscie e-sata na usb
From: "Piotr" <adres@spam.pl>
Date: Fri, 3 Jul 2015 09:54:01 +0200

Użytkownik "borys" <borysssasa@onet.pl> napisał w wiadomości news:55963cf9$0$2205$65785112@news.neostrada.pl...
No to nie możecie mi odpowiedzieć na 2-3 krótkie pytania ??? Od tego są grupy

Nie do końca od tego.
Grupy są "dyskusyjne", a więc raczej od tego aby podyskutować,
porozważać, które rozwiązania są lepsze/gorsze.
Kto jakie ma doświadczenia w rozwiązywaniu takiego czy innego problemu.
Jeśli chcemy innym zawracać głowę powinniśmy mieć za sobą
jakąś próbę rozwiązania problemu.
Gdybyś napisał "próbowałem kabla X, kabla Y, kabla Z, na każdym
występował błąd Z - podpowiedzcie jaki błąd popełniam, albo na co
mam zwrócić uwagę wybierając kolejny kabel"
to by było widać Twój wkład i prośbę o pomoc bo zabrakło Ci już
wiedzy/doświadczenia.

A tak to prosisz jak mamusię "czy bułkę mogę posmarować dżemem,
czy najpierw mam posmarować masłem, a potem dżemem".