Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co kupić a zuzycie energii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co kupić a zuzycie energii
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Thu, 2 Jul 2015 15:57:12 +0000 (UTC)
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

> Ale qrde o co pytałeś?

O prawidłowośc moich oszacowań co do zuzycia energi.

> Najpierw pytasz o serwer, bez określenia parametrów.

Nie o serwer a o "serwerek" czyli po prostu mały oszczedny PC ktory bedzie
chodził 247

Naprawde nie okresliłem parametrów? Ktorego konkretnie?

> Później mówisz o pracy na nim pod Excelem.
>
> Co tak naprawdę chcesz i czy na pewno serwer?
>
> Postaraj się napisać, co dokładnie chcesz robić. Nie na czym, tylko co.
> Zważ na to, że arkusz, to nie tylko Excel. Ale być może masz już coś w
> VBA, które w wykonaniu Microsoftu nie jest zgodnie z Visual Basic, więc
> ma prawo nie działać na innych systemach/aplikacjach.

Ale ja napisałem bardzo konkretnie co chce robić.
I wiem jaka to ma byc platforma. I nie pytałem o to czy warto przesiasc sie
z windows na cos innego. Pytałem czy dobrze kombinuje z pradozernoscia,
kosztami etc wymienionych zestawów lub bazowych czesci zestawow PC.

Chyba ze nie rozumiem pytania.
Jezeli jednak coś jest niedopowiedziane -  chetnie uzupełnie.

Może dla prostoty rozwazan zapomnijmy o excelu, vba etc.
Ma to byc dowolny PC działajacy 247 pod windows7 o wydajnosci nie mniejszej
niz c2d i zoptymalizowanej cenie za komp + pradw ujeciu rok-dwa. :)
Tak ok?