Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer czasami nie rozpoznaje urządzeń USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer czasami nie rozpoznaje urządzeń USB
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 Jul 2015 14:24:06 +0200
Dnia Wed, 15 Jul 2015 08:39:24 +0200, Marek napisał(a):

> Nie próbuj podważać faktów, teoretyku. Nie pisałbym tego, gdybym nie spotkał
> się
> z takim zachowaniem systemu i to zarówno na wielu kompach, jak i na różnych
> systemach (Win2000, XP). Na 7-ce nie wiem, nie miałem okazji, może tam
> poprawili.

Od ponad 25 lat z kompami mam do czynienia, ale wot - teoretyk jestem.
Oczywiście masz coś na poparcie tezy, że pendrive - mając zajętą literkę,
pod którą wcześniej był w systemie widoczny - zgłupieje, a system nie
przydzieli mu pierwszej wolnej?

[ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie  ]
[ kłopoty, w które chcesz się wpakować.  (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]