Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Telewizor 4k jako monitor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Telewizor 4k jako monitor?
From: " 666" <6@6.6>
Date: Thu, 16 Jul 2015 20:12:38 +0200
Ciekawi mnie temat, chwilowo nie miałbym czego do niego podłączyć (karta graficzna z lapka nie obsłuży trybu powyżej 2048x1536 ), ale akurat mam TV 4k, tyle że TV w instrukcji ma napisane "maksymalna rozdzielczośc obrazu z komputera 1920x1080", no ale instrukcje instrukcjami, bo ma też napisane że niby nie nagrywa na "flash memory", a spokojnie nagrywa na pendrajwa (no chyba, ze pendrive to nie flash memory w odróżnieniu od karty SD - btw nośnik do nagrywania musi być sformatowany jako ext4). Gęstość pikseli to odpowiednik 20 cali 1920x1080, czyli raczej powinno dać się czytać menu i ikony (są przecież lapki 17 cali o tej rozdzielczości, choć to już gęsto się robi).

  • [PECET] Telewizor 4k jako monitor?, 666 <=