Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Wed, 15 Jul 2015 16:57:47 +0200

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m6e5p3$mie$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-12-11 22:56, rageofhonor pisze:

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:m6d0em$rrp$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "rageofhonor"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5489cb8f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl...

Wysyłaj do serwisu.

Nie utracilem gwarancji przez zerowanie? Gdziesz czytałem że nie powinno
się tego robić. Czy są w stanie sprawdzić zerowanie dysku?

Do póki go nie obiłeś fizycznie, nie zerwałeś plomb, etykiet producenta to spokojnie ślij na gwarancji.

Wracając do tematu to BIT sobie chyba jaja robi bo gdy go wtedy dałem na serwis przykleili swoją nalepkę na otwór który nie powinien być przykryty. Czyli producent by prawdopodobnie tego dysku nie wymienił gdyby tak zostalo.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>
  • Re: [PECET] Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu, rageofhonor <=