Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dell Precision M6500

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dell Precision M6500
From: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
Date: Wed, 15 Jul 2015 08:46:03 +0200
W dniu 2015-07-14 o 18:44, Pawel O'Pajak pisze:

Powitanko,

Jest tego poleasingowego lapka wysyp. Wiem, ze konstrukcja sprzed 5 lat,
czytalem tez, ze niektorzy mieli zamrozenie przy korzystaniu z ff we
wczesniejszych wersjach.
Czy sa jakies jeszcze minusy tego sprzetu?
Jak tak patrze na YT, to ten lapek uruchamia sie wieki, a i jak na cos,
co moze miec co najmniej i5 na pokladzie, to szybkoscia nie grzeszy. To
tylko sprawka normalnego HDD, czy jest jakies inne waskie gardlo.
Czasem trzeba na szybko, "w terenie" filmik zmontowac, stad pomysl na
nieco bardziej wypasionego lapka.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Przeważnie dysk jest wąskim gardłem i pewnie jeszcze 5400obr/min. Do tego pewnie 2GB RAM i winda działa średnio. Wsadzasz 4 GB RAM, dysk SSD i lapek śmiga jak nówka sztuka wypasiona za 10kPLN... Przesiadka w 3 letnim lapku (i3 z 4GB RAM) z dysku Seagate Barracuda 7200.7 na SSD Kingston V300 spowodowała gigantycznego kopa. DO tego dołożenie kolejnych 4GB RAM i laptop praktycznie nie ma wąskiego gardła (no może matryca FullHD by się przydała)