Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Router DSL z mocnym WIFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Router DSL z mocnym WIFI
From: <qwerty>
Date: Mon, 13 Jul 2015 11:00:49 +0200
Witam, potrzebuję kupić router DSL (do kablówki) z jak najmocniejszym
sygnałem WIFI, interesuje mnie siła sygnału WIFI w poziomie.

1. Czy router TP-LINK TL-WR841ND z dwoma antenami 5dbi będzie wystarczający,
tzn. czy bedzie działał w promieniu np. 50m gdzie przeszkodą będzie tylko
jedna standardowa ściana zewnętrzna budynku?

2. Czy są jakieś godne uwagi mocniejsze routery od powyższego?

3. Czy np. 3 anteny 3dbi są lepsze niż 2 anteny 5dbi lub 1 antena 10dbi? Jak
to wygląda w praktyce, nie rozchodzi mi się o szybkość transmisji tylko o
zasięg?

4. Czy kupując router w standardzie WIFI typu N będzie zauważalna poprawa
zasięgu dla laptopów z WIFI w standardzie G?