Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o pamięć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o pamięć
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 11 Jul 2015 18:55:46 +0200
Dnia Wed, 8 Jul 2015 16:55:03 +0200, pawLo napisał(a):

> Intel Core i5 M560

1. Oficjalnie powinien ogarnąć 8GB.
2. Oficjalnie powinien ogarniać 800/1066
http://ark.intel.com/products/49653/Intel-Core-i5-560M-Processor-3M-Cache-2_66-GHz

Choć jak widać, to masz wstawione moduły DDR3-1333. Sprawdź sobie z użyciem
CPU-Z, czy rzeczywiście na takim taktowaniu działają. :)

W każdym razie - taktowania bym się nie obawiał - szybsze moduły po prostu
zostaną ściągnięte w dół. Bardziej bym się obawiał, czy BIOS nie ma
ogarniczenia na maksymalną ilość obsługiwanej pamięci. Choć mając teraz 2GB
(tak mi wychodzi z szybkiego googlowania) to dołożenie 4GB nie powinno go
zaboleć.

[ Did not know who he was fuckin' with.                                    ]
[                                      (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]