Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
From: Netx <nospam@chip.pl>
Date: Thu, 9 Jul 2015 21:34:02 +0200
W dniu 2015-07-06 o 08:43, pawLo pisze:
Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
laptopa np do karty pamieci w tel

Na telefonie zainstaluj "MyPhoneExplorer Client" a na laptopie "My Phone Explorer" (u mnie wersja 1.8.6, Windows 7x64 - działa dostęp do karty pamięci telefonu w trybie r/w z laptopa, telefon Galaxy S5/Android 5) Ja łączę te programy przez WiFi z podaniem jednorazowo hasła, ale jest opcja Bluetooth (nie wypróbowałem). Do dostępu R/W będziesz potrzebowała roota, niewykluczone jednak że tylko na chwilę aby nadać prawa dostępu do karty. Przy rootowaniu jeśli masz Samsunga warto się pomęczyć aby uniknąć ustawienia flagi knox, wszystko znajdziesz na forach internetowych po polsku.