Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co kupić a zuzycie energii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co kupić a zuzycie energii
From: Tomasz Stiller <kaszel@lexx.eu.org>
Date: Fri, 3 Jul 2015 18:41:17 +0000 (UTC)
On Thu, 02 Jul 2015 03:00:37 +0000, Budzik wrote:
> Panowie i panie - a daloby rade wrocic do zagadnien o ktore pytałem? :)

No dobra, to moze ja sprobuje.

Otoz nabylem ostatnio droga kupna plyte MiTAC PD10BI. Ma toto wlutowane
na pokladzie Celerona J1900, czyli takiego 4-rdzeniowego atoma nowej
generacji. Wydajnosc sumaryczna moze byc na poziomie jakiegos slabego
C2D. Szczerze mowiac nie mierzylem, bo nie na tym mi zalezalo.

Plyta ma wrzucone na pokladzie 8GB DDR3L w dwoch kostkach, do tego dysk
SSD Intel 530 mSATA 80GB. W tej chwili stoi na tym sobie debian, ale to
chyba bez znaczenia.

Pobor mocy w stanie bezczynnosci wynosi 7W(!) slownie siedem. Dokladnie
ssie 0,83A z zasilacza 19V. Czy to spelnia Twoje wymagania? Tak swoja
droga, to mam na niej odpalonego KVM z WinXP do jednego starego
programu :)

        Tomek