Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 250 GB - jaki warto obecnie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 250 GB - jaki warto obecnie?
From: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>
Date: Fri, 3 Jul 2015 14:02:56 +0200
Użytkownik "szemrany" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:11qwqvk9aoi2p.13br307l7kfjj.dlg@40tude.net...

Witam

Planuję pod koniec lipca kupić SSD 250GB, jaki obecnie dysk warto brać pod
uwagę jeśli chcę przeznaczyć na to do 500 zł i oczekuję bezawaryjności
podobnej do Samsungów 8x0 Pro?
Innymi słowy powinienem chyba spytać czy jest coś wartego uwagi pomiędzy
Crucialem Mx200 a Samsungiem 850 Pro?

ps. Samsung Evo jakoś mi się źle zakodował w pamięci, czy słusznie?

Nie piszesz gdzie ten dysk chcesz włożyć (PC, laptop) ale ja polecam TOSHIBA Q SERIES PRO 256 - cienki, 7 mm dysk w dobrej cenie i dobrych osiągach. Dostaniesz w cenie dysku ewentualną podkładkę dla gniazda 9 mm oraz dobre i proste oprogramowanie do migracji systemu na dysk SSD. Tutaj test http://pclab.pl/art58237-77.html, nie musisz się nim oczywiście sugerować... Pamiętaj o jednym: komputer musi mieć sata III w przeciwnym razie będziesz miał 50% wydajności,

-- -- g a j o w y