Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive
From: " 666" <6@6.6>
Date: Mon, 29 Jun 2015 13:42:23 +0200
Pamięć ADATA mam m.in. w NASie, niemal jedyna kompatybilna (dałem taki sam SODIMM jaki na produkcji wkłada QNAP), działa bez zastrzeżeń.

Już drugi rok używam pendrajwa PNY 3.0 128GB, bez zastrzeżeń (no duży trochę i
plastik), kosztował ok. $50 na amazonie.
HDD za tę cenę byłby oczywiście bardziej pojemny, ale HDD niestety hałasuje (np. podłączony do tunera TV, gdzie ten PNY pracuje większość czasu).

Kingston DataTraveler 3.0 16GB też zanabyłem z uwagi na jakąś bardzo niską promocyjną cenę, no ale głównie w szufladzie leży na jakieś wyjazdy jako backup. Bardzo malutki ten Kingston i metalowy, aż za mały do przypięcia do kluczy ;-)

BTW dziś sprawdzałbym, czy pendrive jest wodoszczelny (wodoodporny),
przykładowo na wypadek wspólnej kąpieli lub prania ;-)
Podobnie z kartą SD sprawdzałbym wodoszczelność, jak aparat wpadnie do wody to
przynajmniej zdjęcia się uratują ;-)

-----
m13fpc$e71$1@mx1.internetia.pl
Ze 2 lata temu kupiłem ADATA 32GB USB3.
Dwa razy go na gwarancji wymieniałem.
Parę miesięcy temu nabyłem Pendrive Kingston DataTraveler Ultimate G3 64GB USB
3.0.
Stosunkowo tani, bardzo szybki i jak na razie niezawodny.