Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Fotografika

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Fotografika
From: Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Thu, 25 Jun 2015 10:26:06 +0200
Panowie, chcę się zająć fotografiką i mam odłożone pieniądze na zakup odpowiedniego sprzętu, bo w tej chwili najlepsze co mam, to laptop Toshiba 17", no i mysz Logitech Anywhere MX. Klawisze też mam dobre (M$ 7000, ale to chyba nie ma tu żadnego znaczenia). Chodzi mi dziś o monitor, tablet graficzny (i nową cyfrówkę, ale tu wiem, co kupić). Budżet ograniczony, całościowo do 5 k PLN, więc nie ma tu mowy o profesjonalnym sprzęcie z najwyższej półki.
Ktoś coś? Tablet Wacom? Jakiś konkretny model?
Ale generalnie pytam o monitor, bo na 17" się nie da pracować.

--