Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wydajność w komputerach tych co źle zagłosowali...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wydajność w komputerach tych co źle zagłosowali...
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Mon, 22 Jun 2015 19:49:52 +0000 (UTC)
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

> No właśnie to mam na myśli - ta aukcja jest uczciwa: w rubryce pt.
> SYSTEM jest wyraźnie napisane BRAK. I do tego jasna informacja, że za
> dopłatą 80 zł komputer może być wyposażony w system Windows 7 HP for
> Refurbished itd.
>
> To jest zupełnie co innego, niż aukcje, na których są oferowane
> komputery rzekomo z systemem. To posiadanie systemu ma się objawiać w
> postaci nalepki COA. Przy czym ta nalepka COA wcale nie jest na system
> for Refurbished Computers, tylko na jakiś OEM, który być może kiedyś był
> [...]

Nie oszukujmy sie - wiemy skad te naklejki - to komputery po firmach, tzw
poleasingowe i zapewne oryginalnei były wyposazone w windowsy.
Wiec naklejka została.
A ze systemu nie ma na dysku to nic dziwnego - zapewne firmy wymagaja
wyzerowania dysku lub wrecz robia to same.

Tak czy siak - pokazałem aukcje na ktorej za 250zł dostajemy kompa z
prockiem c2d - za 400zł to juz mamy wypasiona maszyne z jednym z
najwyzszych c2d i 4gb ram.
cbdo. (?)