Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw wireless: klaw. + mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw wireless: klaw. + mysz
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 22 Jun 2015 11:39:46 +0200
ww pisze tak:

> No i jak to działa ? Bo sama moja myszka była znacznie droższa
> (logitech mx620) a nie jestem z niej do końca zadowolony. Po kilku
> latach ma niestety z sobą jakieś straszne problemy. Co jakiś czas
> (i to coraz krótszy) się zatnie za pół sekundy lub sekundę a potem
> znowu działa.

Miałem na myśli zestawy typu SilverCrest, Labtec, Esperanza itp.

mx620, zepsute jabłko?

Mam M185, M180, M505, M210 i jestem zadowolony. Z klawiatury jestem
bardzo zadowolony oprócz tego, że można nacisnąć przypadkiem guzik
usypiania kompa. Nie powinno go w ogole być. Przeciąłem ścieżkę.

--
Piotrek

Let me see your war face.