Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ups dla pisowskich frajerów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ups dla pisowskich frajerów
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 14 Jun 2015 14:05:06 +0200
W dniu 14.06.2015 o 00:14, platformowe głupki pisze:
czy taki UPS
http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-mc1500-sinus-1500va-1050w-i5418111167.html

pociągnie dwa typowe kompy,

jeden na P4 drugi na i7?
moim zdaniem spokojnie.

Miałem kiedyś podobny ups, ale firmy apc. "ciągnął" wszystko, mimo że moc przekraczała jego nominalne parametry. oczywiście komputery, ale również wiertarki, piece co i inne graty Teraz mam malutki, 400w. kiedyś zaczął piszczeć i nie wiedziałem dlaczego. moze akumulator padł? okazało się że przez pomyłkę, podłączyłem mu tv! Czyli normalnie prąd szedł do niego przez 2 kompy, ale jak się odpalało tv plazmowy, to jak któryś z kompów zaczynał pobierać więcej prądu - ups piszczał. Dwa kompy i tv - to za dużo na 400watowy ups. nie 1000watowy. odnoszę wrażenie że upsy są produkowane według jakichś innych, starych solidnych norm
ToMasz