Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Rozdzielczość matrycy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Rozdzielczość matrycy
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 14 Jun 2015 01:19:43 +0200
Bolko pisze tak:

> Do tej pory myślałem zakładałem że im lepsza typ lepiej.
> Ale czytając te wątki zacząłem mieć mętlik w głowie.
>
> Pytanie czy dla typowego użytkownika (internet+ office)
> można założyć domyślnie że każda będzie równie dobra :)
> Jeśli nie to czy można to wytłumaczyć po polsku?

Zależy do czego.

Jeśli mam wszystkie zdjęcia i filmy nie większe niż 1920 x 1080 to dla
mnie dobra i wystarczająca jest właśnie ta 1920 x 1080. Jeśli chcę
oglądać mapy to lubiłbym monitor 1920 x 1920.

np jeśli włączałby mi się już krecik to zwiększyłbym cale monitora ale
z rozdzielczością nie schodziłbym poniżej 1920 x 1080.

--
Piotrek

Let me see your war face. You have got a war face?