Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tplink tl-wn772n

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tplink tl-wn772n
From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Date: Sat, 6 Jun 2015 01:06:20 +0200
jerzu wrote in <5gs3nahj0v9ftmrrq9k1rcicf6juhvs0a0@4ax.com">news:5gs3nahj0v9ftmrrq9k1rcicf6juhvs0a0@4ax.com>
> W Corki kompie też jest taki TP-Link (722n). Przeklinam dzień, w
> którym coś mi do glowy strzeliło i kupiłem to badziewie.

Ja natomiast z Tp-Link TL-WN722N jestem niezmiernie zadowolony. Oferuje on
lepszy zasieg i stabilnosc polaczenia od mojego poprzedniego Edimax
EW-7318Ug.
Uzywalem tych urzadzen jednak tylko pod Linuxem, rowniez pod Raspberry Pi
(system Raspbian - dziala out of the box). Moze to kwestia Windowsianych
sterownikow i warto poszukac innej wersji?

Ewentualnie producent wpakowal inna elektronike do produktu o tym samym
oznaczeniu?
http://wikidevi.com/wiki/TP-LINK_TL-WN722N

Moj egzemplarz:
lsusb
Bus 001 Device 002: ID 0cf3:9271 Atheros Communications, Inc. AR9271
802.11n
--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber