Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Gdzie znaleźć "gorące klawisze"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 5 Jun 2015 13:37:02 +0200
  — oprócz wnętrza pracującego zasilacza, oczywiście ;)

Tak, tak, wiem, że to pytanie nie tyle o sprzęt, co składniki programowe, ale
już temat nadgryzłem na tejże grupie, więc tego się trzymam, licząc na Waszą
wyrozumiałość.

Objawy opisałem w wątku {"Nadczynna" klawiatura laptopa} w wiadomości

news:556e00ef$0$2193$65785112@news.neostrada.pl ...

 — ale przypomnę poniektóre. Otóż ni z tego, ni z owego uaktywnia się
"generalne
menu" Windowsów. Czasem całkowicie "samo z siebie", ale już tak "całkiem
obowiązkowo" po wduszeniu niektórych literek: b, d,

Koledzy doradzali mi — a to przemycie klawiatury, a to jej wymianę, ale... Ale
rzecz w tym, że takie same harce wyprawia system, gdy dołączyłem (via PS2)
klawiaturę zewnętrzną! Po wduszeniu na niej tychże klawiszy — następuje
wspomniana, a niezamierzona akcja. Doszedłem więc do wniosku, iż jakiś wraży
kod
namieszał mi w rejestrze, i do wybranych klawiszy — przypisał tzw. skróty
klawiszowe, lub inaczej: uczynił z nich "gorące klawisze".

No cóż, jeśli i "pełny samozapłon" pojawił się równocześnie ze zmianą efektu
wciśnięcia wybranych literek — to i przyczyna jest najwyraźniej wspólna.

Tak tedy moje pytanie brzmi: gdzie system ma zapisane owe "gorące klawisze"?
Oczywistym jest, że w rejestrze, no ale jak je wyszukać, a następnie anulować
dany wpis, nie czyniąc przy tym jakichś szkód?

I jeszcze pytanie o klawisz [tab]~ulacji, któremu nieznany mi robal przypisał
też jakąś "niestandardową" akcję, zdaje się, że zwinięcie (zminimalizowanie)
aktualnie aktywnego programu (nie jestem pewien). Jaki kod ma znak [tab], bo
jakoś nie mogę wyczaić?

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.