Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] i3 i płyta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] i3 i płyta
From: platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Sun, 28 Jun 2015 14:07:39 +0200
Przewalam sporo kompów i starszych, i nowych. W razie potrzeby (np.
instalacja sterowników) podpieram się FDD na USB. Działa prawie zawsze,
nawet XP przy instalacji przez F6 go widzi.
Tak więc myślę, że nie musisz kurczowo trzymać się wymogu istnienia
gniazda FDD na MB.

wiesz, tu chodzi o możliwość podłączenia 5,25...
a najlepiej 3,5 + 5,25...

istnieją jakieś kontrolery zewnerzne na PCI/PCI-E?

Jeszcze jedna porada: wydaje mi się, że lepiej jest szukać 1155 niż LGA
1156.

nie mam zielonego pojęcia o co chodzi...