Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wydajność SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wydajność SSD
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Tue, 23 Jun 2015 17:00:10 +0000 (UTC)
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

> ze stony www:
> Maksymalna szybkość odczytu      540 MB/s
> Maksymalna szybkość zapisu      480 MB/s

Wiesz,j a ostatnio kupowałem to miał miec ok 480 (nie pamietam dokładnie) a
ma jakies 200... I to nie maksymalna, ktora w Twoim przypadku jest słowem
kluczem - takie marketingowe oszustwo...

Cos jakbym ci powiedział, ze zainwestuj u mnie 10.000 a ja ci oddam
maksymalnie milion. W praktyce moge ci oddac nawet 1zł.