Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zestaw wireless: klaw. + mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zestaw wireless: klaw. + mysz
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 19 Jun 2015 08:51:48 +0200
Postanowiłem zaopatrzyć się w zestaw bezprzewodowy, mysz + klawiatura. Jeśli
chodzi o podłączenie go do stacjonarnego PC — to trudności nie przewiduję, ale
będę też go być może stosował do mojego archaicznego laptopa, a on ma tylko
USB-1, zaś pewnie wspomniany zestaw ma już raczej USB-2. Czy "kompatybilność
w dół" pozwoli podłączyć taki zestaw do lapka?

A rzecz kolejna, to na co zwrócić uwagę przy kupnie zestawu? Czy są jakieś
typki, które należy omijać szerokim łukiem? Przyznam, że myślę o jakimś tanim,
ale jeśli warto dorzucić parę złociszy, i mieć za to jakiś zauważalnie lepszy
sprzęt, to liczę na Waszą podpowiedź.

Czy tandetne klawiatury z jakimiś uproszczonymi "kontaktami" łatwo odróżnić od
takich, które mają lepsze styki? Owe "lepsze" — jak się nazywają? Czy dodatkowy
wyłącznik na myszy, celem oszczędzania baterii, to fanaberia, czy standard?

Pomóżcie!

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.