Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gdzie znaleźć "gorące klawisze"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gdzie znaleźć "gorące klawisze"
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Mon, 08 Jun 2015 21:16:01 +0200
W dniu 2015-06-08 o 19:16,  (c)RaSz pisze:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w
news:5575572c$0$27529$65785112@news.neostrada.pl ...
:W dniu 2015-06-05 o 13:37,  (c)RaSz pisze:
: > news:556e00ef$0$2193$65785112@news.neostrada.pl  ...
:
: Intryguje mnie dodawanie takiego "linka" do starej wiadomości.
:
: U mnie to się nigdy nie otwierało. Czy te linki faktycznie dokądś prowadzą?
:

Jako czytnika grup używam leciwego Outlook Expressu, i on pracowicie kształtuje
wrotkę, z takim linkiem. W przytoczonym przez Ciebie przykładzie - dodałem
"sznureczek" ręcznie, ale skupmy się na tym, co się dzieje "zazwyczaj". Skoro
OEss ją umieszcza, to nie niszczę jej, a co do otwierania, to: nie jest on
jadalnym pokarmem dla przeglądarki WWW, lecz dla klienta Grup, np. właśnie
OExpss'u. Nie wiem, jak reagują na to inne czytniki. Natomiast mój wcześniej
otwierał taki link, czyli pokazywał w całej krasie wskazany post, ale, całkiem
znienacka - przestał! Zbiegło się to (chyba) w czasie z krokiem
"MałegoMiękkiego" który oświadczył, że kończy wspieranie mojego systemu: Win XP
(nadal się nim posługuję). Taka koincydencja każe mi podejrzewać jakieś brudne
gierki Gatesa, zresztą siadło kilka innych "funkcjonalności" w ichnim OS-ie,
tudzież dodatkach. Może i kłopoty z "nadpobudliwym" laptopem też w tym mają swe
źródło? No ale za rękę ich nie złapałem. Jednak... spytam: czy ktoś jeszcze
zauważył u siebie w W-XP jakieś objawy uwiądu starczego? No bo czasem żal
wyrzucić starego, a jednak nadal sprawnego PC-ta, z tą że właśnie wersją Win-dy,
więc pewnie są tacy, co również jej używają...

Ja używam jako czytnika Thunderbirda i on nie wie kompletnie, co zrobić z tymi linkami do newsów. System Windows 7.

--
MN