Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór dysku twardego 1 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór dysku twardego 1 TB
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 31 May 2015 20:49:08 +0200
W dniu 2015-05-30 o 23:32, 2late pisze:

Nie poradze ci konkretneg modelu bo u mnie dyski nie padaja. Mam jakies takie szczescie. Majac gwarancje mam mniej zmartwien, chociaz to pewnie placebo ;)

Dokładnie, co osoba to inaczej.

Mi nigdy nie padł Seagate. Za to WD Re 250GB 14 sztuk na razie w kosz poszło i czeka to kolejne 8 sztuk (może któryś z par jeszcze "pożyje" ale wymieniam kompletami i już ani sztuki nie zostanie z tej serii, po prostu wymiana 100% tego co miałem, przebiegi 40..60tyś godzin z minimalną liczbą wyłączeń). Samsunga 1TB w obudowie USB 3.0 ostatnio na gwarancji wymieniałem po 2 miesiącach (podpięty do TV).

Z laptopowymi to inna bajka jest.

--
Irokez