Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Postęp w komputerach - wstrzymany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Postęp w komputerach - wstrzymany
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Fri, 29 May 2015 20:01:07 +0200
Użytkownik "miumiu" napisał:

Mam podobne wrazenia, zlozylem sobie komputer 5 lat temu i wcale nie mam
argumentu zeby go upgradeowac bo :

Rynek się nasycił i musi upłynąć jakiś czas, aby działania programistów
sponsorowane przez producentów sprzętu odniosły skutek. Działania polegające na
tworzeniu coraz bardziej zasobożernych i wymagających coraz wiekszych
powierzchni dyskowych programów i pamięciowych programów. Ja swoją zawodową
pracę zaczynałem na Intelu 256, 16 MB RAM i 2 GB HDD. I wszystko śmigało aż
miło. Internet, poczta, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, a nawet Autocad.

Pzdr