Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy monitor vs UPS.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy monitor vs UPS.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Fri, 22 May 2015 22:01:13 +0200

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:mjnjei$aor$1@news.mixmin.net...
On 22/05/2015 10:35, neelix wrote:

Mam UPS Trust 1000VA.

Mam pytanko. Jak z oprogramowaniem do monitorowania tego sprzętu? Domyślam się, żę bod Windows nie ma z tym problemów, ale jak jest z Linuxem? Czy np. jakieś live-dystrybucje "gadają" z nim?
W jaki sposób monitorujesz i ustawiasz zachowanie tego UPSa?
Nie widzę go na listach kompatybilności żadnego z NASów (z którymi mam do czynienia) a czasem możnaby użyć coś tańszego niż APC.

W pudełku nie ma nic poza skrzynką, 2 kablami i instrukcją. Był tylko problem braku współpracy z komputerem. Nie podtrzymywał wcale. Sprawdzałem na zasadzie wymiany na inny droższy model ale wszystkie te Trusty miały tą samą przyadłość. Wróciłem do pierwszej najtańszej wersji i adaptowałem komputer.

--
Pozdrawiam
neelix