Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jakość druku - tryb szybki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jakość druku - tryb szybki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 20 May 2015 10:08:07 GMT
Witaj marrgol, 20 maj 2015 w news:mjgl8c$4us$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> głowicy... Odradzałbym czyszczenie głowic inaczej niż wbudowaną w
> drukarkę procedurą czyszczącą, bo zwykle kończy się to zapchaniem co
> najmniej jednej dyszy zaschniętym atramentem.
>
> Ja tam bym się nie spodziewał, że będzie tak samo dobrze, jak w
> trybie normalnym (bo po co wtedy różne tryby?)...  W dokumentacji
> drukarek, z którymi miałem do czynienia, ten tryb szybki zawsze był
> opisywany jako "draft", a nie "fast".

Za późno, delikatnie przeczyściłem mokrym wacikiem. Wyrównywanie i
samoczyszczenie głowic też zrobione. Nie pomogło.
Rożnice jakościowe między trybami drukowania widać w intesywności wydruku
i to jest zrozumiałe i akceptowalne. Nie widzę jednak powodu, żeby na
szybkim trybie miała drukować jeden kolor "krzywo", a drugi "prosto"
Gdyby to dotyczyło wszystkich głowic/kolorów jednocześnie, to mógłbym
zaakceptować że tak ma być, ale jak widać chyba nie.