Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Post�p w komputerach - wstrzymany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: Postêp w komputerach - wstrzymany
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Tue, 12 May 2015 21:41:06 +0200
> Czy producenci nie s± zawaleni swoim towarem? Na allegro niewiele ofert
> sprzêtu u¿ywanego ¶redniej klasy - i nie ma siê co dziwiæ: po co sprzedaæ
> u¿ywkê, skoro nic ma na co wymieniæ.
>
> To mo¿e teraz wróc± czasy, gdy zacznie siê optymalizowaæ kody programów?
> Oby...
>
> --
> MN

Mam podobne wrazenia, zlozylem sobie komputer 5 lat temu i wcale nie mam
argumentu zeby go upgradeowac bo :

Procesor C2D E8400 @ 4400GHz zasuwa az milo, nowe procesory maj± taktowanie
poszczegolnych rdzeni jak 5 lat temu. Cena popoularnych dzis
czterordzeniowców o porównywalnej mocy z moim podkreconym dwurdzeniowcem nie
daje mi zadnego argumentu do upgradu.

Pamiec ADATA 2000MHz 4GB DDR3 kosztuje tyle samo co 5 lat temu

dysk SSD 4 lata temu kupiony (pad³), ale cena spad³a zaledwie o 50%, fakt ze
wydajnosc x2; jak dlugo ci producenci zamierzaja jeszcze odcinac kupony od
technologii ktora powinna byc tansza 10-krotnie?

HDD 2TB kupiony 5 lat temu kosztuje dzis wiêcej niz 5 lat temu!! I jak ktos
wspomni o powodziach w tajlandii kilka lat temu to go kopne w cohones.

Karta graficzna GT430 slabiutka wtedy i teraz, w zasadzie w tej samej cenie.

Generalnie postep technologiczny bardzo mizerny. Kiedys HDD wymienialem co
2-3 lata na 2x wiekszy. Teraz mam ten sam od 4 lat i raczej zrobiê na nim
porzadki niz kupie 4TB za 600z³.

Pzdr