Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Mon, 11 May 2015 09:29:04 +0200
W dniu 2015-05-10 o 18:59, Irokez pisze:

Dukarek atramentowych wyrzucił bym w kubeł przez ten czas 10 sztuk po
każdym zaschnięciu co pół roku. Nijak nie opłaca się mi zakup atramentu.
Ten laser mnie kosztował 600zł.

Moja atramentówka kosztowała 175 zł (nowa - Brother). Tusze są po 2 zł za sztukę i nie zasychają. Dlaczego? Bo drukarka sama sobie robi co jakiś czas czyszczenie. Zużywa przy tym trochę tuszu, ale od 5 lat nic nie zaschło. Zużyłem już z 10 opakowań tuszy w tym czasie, ale że tanie jak barszcz - jest super.

--
MN