Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Postęp w komputerach - wstrzymany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Postęp w komputerach - wstrzymany
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Sun, 10 May 2015 10:00:29 +0200
Oglądam sobie cenniki komputerowe i ze zdumieniem stwierdziłem, ze sprzęt, który kupowałem ostatnio ze 2 lata temu - ciągle jest w sprzedaży i do tego jest DROŻSZY! No, no. Nowe karty graficzne nie przyspieszyły prawie, nowe procesory - w zasadzie też.

Czy producenci nie są zawaleni swoim towarem? Na allegro niewiele ofert sprzętu używanego średniej klasy - i nie ma się co dziwić: po co sprzedać używkę, skoro nic ma na co wymienić.

To może teraz wrócą czasy, gdy zacznie się optymalizować kody programów? Oby...

--
MN