Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta microsd niekasowalna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta microsd niekasowalna
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 8 May 2015 12:01:15 +0000 (UTC)
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Nabiłem sobie drogą kupna kartę microsd, przegrałem nań
zawartość starej mniejszej, było ok. Aż tu naraz problem-
tego, co sobie zapiszę na niej na jednym komputrze,
nie widać na innym. Po dokładniejszym sprawdzeniu:

- pliki, które wcześniej na niej były są i czytają się OK.
- nowe foldery "da się" utworzyć, stare "da się" skasować,
ale po wyjęciu i włożeniu jest zawartość jak była
- formatować można, na fat32 i ntfs, po wyjęciu jest jak
było (sprawdzane na Win7, XP, Debianie, telefonie)
- SDFormatter v4 twierdzi, że "The Memory Card is
write-protected"
- DISKPART i jego "attributes disk clear readonly"
nic nie zmienia (oczywiście adapter NIE ma stosownie
przesuniętego zabezpieczenia), choć niby atrybut
wyczyszczono.

Sprawa w teorii prosta, karta felerna i do reklamacji,
ale wolałbym nie oddawać karty z zawartością. Nie dałoby
się jakoś tego drania wykasować? (ultrafiolet pomińmy :-)

Dzięki za podpowiedzi.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • [PECET] Karta microsd niekasowalna, Dominik & Co <=