Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy monitor vs UPS.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy monitor vs UPS.
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 23 May 2015 12:33:14 +0200
Kabelek "od radia" (z "ósemką"), obciąć przy wtyczce (płaskiej zapewne),
założyć wtyczkę IEC.
BTW ten system wtyczek IEC mnie zdrowo wq..a, przeszkadza w czym może (też mam
2x UPS Tripp-Lite wyjścia 6x IEC).
A to przejściówka na "ósemkę" potrzebna, a to przejściówka na "koniczynkę" (do
laptopów) potrzebna, ...
Są UPS z normalnymi gniazdami uniwersalnymi "europejskimi" (np. APC) i żałuję,
że takiego APC nie kupiłem.

-----
Przecież taką przejściówkę też można zrobić estetycznie - przewód komputerowy, obciąć przy złej końcówce i zamontować gniazdo montowane na przewód.