Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki switch 5-port Gigabitowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki switch 5-port Gigabitowy?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 29 Apr 2015 23:08:19 +0200
W dniu 2015-04-29 o 22:46, 2late pisze:
On 04/29/2015 09:18 PM, Irokez wrote:

Czyli nieźle, mam NSA-310S czyli słabszy model. Podłączony do routera Asus
RT-N16, powłączane wszędzie (PC, Router,NAS) Jumbo Frames i osiągam przy
zapisie 55MB/s. Jeżeli ze switchem po drodze osiągnę to samo będzie super.

A ja sie zastanawiam czy ten moj NAS obsluguje Jumbo frames, w manualu jest, w change logu do ostatniego firmware'u tez pisza ze jest ale w interfejsie www Zyxela tego nie ma - i badz tu madry. To samo ze switchem, na stronie tp-linka nic o tym nie pisza ale juz na stronie amazona i innych pisza ze jest. Nie wiem czy to ma wplyw ale mam ustawiony teaming na 2 kartach sieciowych intela i moze to cos pomaga albo to tylko placebo. :)

U mnie w NAS-310S jest opcja do włączenia Jumbo Frames i wyboru jego wielkości 4/8/9kB: Sieć -> TCP/IP -> Ramki powiększone. To samo w routerze oraz ustawieniach karty sieciowej komputera. Domyślnie jest zawsze opcja wyłączona na urządzeniach.

--
Irokez