Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 7 Apr 2015 09:42:00 +0200
Dnia 2015-04-04, o godz. 20:00:15
Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> napisał(a):

> Nikt (przynajmniej ja) nie kwestionuje, że jest szybciej niż HDD, ale
> nigdy nie będzie tak szybko jak z SSD - dochodzą algorytmy
> analizujące przepływ danych a to zawsze będzie zajmowało część
> zasobów. Ponadto chodzi o rozmiar tego SSD, tak naprawdę miejsca w
> nim na OS i niewiele więcej.

Te testy mają jeszcze jedno zafałszowanie w przypadku SSHD: są robione
na czystej instalacji systemu bez zainstalowanych innych programów poza
narzędziami testowymi. I to się dość dobrze mieści w cache dysku SSHD W
efekcie w wyniki są zafałszowane w porównaniu do normalnej pracy gdy
korzysta się zwykle z kilku/kilkunastu aplikacji wydajność jest
mniejsza bo po pierwsze aplikacje nie mieszczą się w cache w całości a
poza tym trwa ciągła rywalizacja między nimi zależna od tego co akurat
jest ostatnio używane.

Zdrówko