Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] "Ze starej płyty..."

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] "Ze starej płyty..."
From: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz>
Date: Fri, 3 Apr 2015 21:39:41 +0200
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/mfmpcp$66l$1@mx1.internetia.pl
*maX* napisał(-a):

Nie wiadomo czy to wogóle konflikt IRQ jest powodem problem.

Też mam wątpliwości. Zrzuty ekranu nie wykazują tego i w menadżerze urzadzeń wydaje sie wszystko być OK.

Producenci kart wifi N mogli juz sobie odpuścić testowanie swoich
kart z tak starymi płytami jak twoja.

Że nie testowali, to tego jest niemal pewien. Gdzie by im sie chciało wykpywac takiego dinozaura, do kótrego ostatnia aktualizacja BIOS-u była niemal 11 lat temu

To możesz też wymienić płytę i CPU na coś nowszego (dwurdzeniowego).
Raz że potencjalnie mniej problemów z kompatybilnością kart
rozszerzeń, a dwa że sam komp stanie się znacznie żwawszy.

Mogę, pytanie tylko po co? Cele, do których go używam nie wymagają ani dwóch rdzeni, ani większej żwawości. To już prędzej po omacku będę szukał karty WiFi, która nie będzie kłócić się z dźwiękiem

Możesz sprawdzić na innym monitorze (albo na telewizorze, te stary
karty AGP miały na ogół jakiś TV Out).

Innego monitora nie mam, natomiast jak się kiedyś dorobię dłuższego kabla HDMI, to podłaczę go to telewizora :)

--
Big Jack
        //////     GG: 660675

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>