Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki naprawdę cichy zasilacz - cena nie gra roli

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki naprawdę cichy zasilacz - cena nie gra roli
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Mon, 27 Apr 2015 16:39:29 +0200
Znajomy szuka zasilacza, który będzie naprawdę cichy w idle i cichy w stresie.

Komputer dość wypasiony - z jakimś najnowszym procesorem i7 i kartą graficzną, która bierze prawie 200W.

W sklepie doradzają brać zasilacz 850W lub większy, ale jak dla mnie to bez sensu. Wg mnie wystarczy z nawiązką 600W.

Pytanie jednak: jakie obecnie zasilacze są naprawdę ciche? Cichy - oznacza, że w idle powinien być zupełnie niesłyszalny. Chodzi o to, żeby komputer "hałasował" tak samo jak wyłączony.

W stresie może być jakiś tam szum, ale też im ciszej tym lepiej.

Cena ma drugorzędne znaczenie. Powiedzmy, że limitem jest 1000 zł za zasilacz.

--
MN