Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dziwny problem z routerem/modemem (pecet/gsm)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dziwny problem z routerem/modemem (pecet/gsm)
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 19 Apr 2015 22:47:02 +0200
witam
mam problem z routerem huawei e5776 i ten sam z zte mf60.
Obydwa wg poradnika próbuje zmusić do współpracy z kamera ip. Wiadomo IP będzie się zmieniało więc potrzebuje ddns, albo no.ip, ale o tym dalej. znając to chwilowo przydzielone ip, nie potrafię się "dobić" do czegokolwiek za routerem. w jednym i drugim przypadku, wpisuję regułę żeby do kompa (kamery, serwer ftp) o numerze ip 192.168.1.100:8000 forwardował pakiety z adresu (ip zewnętrzne) portu 8000. Nie działa. ani na huaweiu ani na zte. internet standardowy play i redbull lte. Jakby te reguły nie istniały. Wewnątrz, znaczy w obrębie 192.xxx.xx.... serwer ftp działa, obraz z kamery widać. Obydwa urządzenia działają jako karta sieciowa. Takie czary-mary. Gdybym potrafił zmusić je do działania jako modem, być może wtedy mógłbym więcej działać, bo komputer byłby serwerem dhcp, a tak... jestem w kropce. Czy mozecie mi pomóc w konfiguracji? A może internet gsm zezwala jedynie na www i email?

ToMasz