Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 15 Apr 2015 19:29:11 +0200
Dnia Wed, 15 Apr 2015 00:31:01 +0200, Jeffrey napisał(a):

> skoro o to pytasz to jednak mnie nie zrozumiałeś - monitor jest full
> HD ale ja wyświetlam go w rozdzilczości 1440x900 bo dopiero przy tej
> rozdzielczości ikonki są wystarczająco wielkie ( dla mnie oczywiście)

Nie ma to, jak za jednym zamachem spieprzyć sobie obraz. Weź ustaw naturalną
rozdzielczość monitora i użyj skalowania elementów interfejsu z systemu.

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]