Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor DELL Professional P2815Q EEK 28" 3840 x 2160 4K LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor DELL Professional P2815Q EEK 28" 3840 x 2160 4K LED
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 12 Apr 2015 07:28:06 +0200
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w
mgbp3c.au4.1@outspace.org">news:mgbp3c.au4.1@outspace.org ...
:
: > (...)
:
: Co do rozmiaru to mam LG 27 cali i jest calkiem normalnie. A jak juz sie
: przyzwyczailem to nie wyobrazam sobie pracowac na czyms mniejszym.
:

No tak, do dobrych rzeczy człek się przyzwyczaja łatwo, a nawet bardzo łatwo.
Jak mi się popsuł monitor, i dość długo musiałem pracować na mniejszym, to
męczyłem się niesłychanie, choć przed zamianą w drugą stronę — jakoś mnie mały
ekran specjalnie nie irytował. No cóż, podobnie jest z wieloma składnikami PC-ta
(i nie tylko), dawniej miało się raptem 640 kB, a jeszcze drzewiej to i na 16-tu
jakoś się programiści mieścili, a teraz? Bez mała milion razy więcej ludzie "w
kościach" mają na płycie, i jeszcze narzekają. A tacy, co pokosztowali SSD — już
"nie mogą" pracować na maszynie tylko HDD zawierającej.

Wniosek? Nie przyzwyczajać się do jakichś nowomodnych fanaberii, a już
szczególnie wtedy, gdy kogoś na nie jeszcze nie stać!

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.