Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Router MIMO300 Hama ikilka pytań
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 9 Apr 2015 17:59:37 +0200
Witam.
Od dłuższego czasu użytkuje jako rozdzielacz routera MIMO 300 firmy Hama,
wszystko działa do tej pory normalni i zgodznie z przewidywaniami.
Lecz ostatnio dostałem propozycje nie do odrzucenia od mojego dostawcy TV
na przejście z predkości 6 MB/s do 50 MB/s. Skorzystałem i zacząłem
testować sobie prędkości.
Na stronie speedtest wychodzi mi za każdym razem w granicach 30 MB/s i nie
chce więcej. Zadzwoniłem uprzejmie na infolinię operatora z pytaniem czy
może mają jakąś awarie nie do usunięcia? Panna z drugiej strony zdziwiona
odpowiada że oni mi włączyli pełną przepustowość, tylko mój router
ogranicza do 30 MB/s. Poradziła by podłączyć kompa bezpośrednio do modemu i
wtedy sprawdzić.
Co uczyniłem i prawdą okazało sie to co panienka przepowiedziała.
I teraz pytanie, co z tym można zrobić?
Na stronie
http://www.cnet.com/products/hama-mimo-300-express-wireless-router-802-11b-g-desktop/specs/
specyfikacja podaje że po kabelku ma łączność AN : 4 x 10Base-T/100Base-TX
- RJ-45
Zawsze wydawało mi się że to jest 100 MB/s bo taką również kartę mam w
komputerze.
Zmieniac router? To na jaki żeby te 50 MB/s mieć?
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.