Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 01 Apr 2015 10:37:32 +0200
W dniu 2015-04-01 o 08:20, Chris pisze:

Kup sobie jakis SSD i bedzie to lepsze rozwiazanie niz wymiana
procesora.

Też jestem takiego zdania.

Kup sobie SSHD, będzie taniej, dużo więcej miejsca na dysku i mniej
problemów niż z SSD.

Dużo drożej, jakie niby problemy ma SSD?

To ja poproszę ten tańszy dysk SSD w cenie nie większej od SSHD.
Dysk ma mieć 1TB.  :-)

Masz rację ale:

Więc na przyszłość nie kłam i nikt nie będzie zwracał ci uwagi.

SSHD 1TB to ok 1000zł, niestety 1TB SSD w tej cenie nie będzie ale do
laptopa 512MB w cenie 750zł wystarczy, to nie stacjonarka gdzie ma się
magazyn filmów(backup) :)

Niedawno pomagałem wybrać lapka koledze, pojemność dysku wybrał sobie
sam. Czyli wygrało SSHD 1TB. A człowiek ma stacjonarny z dyskiem 2TB
w domu. Na koniec nie wiem skąd cena tysiąca złotych za 1TB SSHD ?
Pierwszy jaki znalazłem przez google kosztował 359zł.
http://www.redcoon.pl/B452589-Seagate-Laptop-SSHD-1TB_HDD-notebookowe-do-25?refId=ceneo
Na allegro ceny są od 250 do 405zł.
Znowu ceny dysków SSD też są jakby wyższe od tej którą podawałeś.
Dyski 500GB kosztują od 720 do 920zł.

Wyjaśnisz dlaczego tak często mijasz się z prawdą ?
Bo wedle tego co znalazłem w sieci mamy dysk SSHD 1TB za 360zł
kontra dysk SSD 1TB za 1247zł. Jak dla mnie to nie ma porównania
z powodu kolosalnej różnicy cen.

Pozdrawiam