Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Strzelanie ekranem przy kontroli konta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Strzelanie ekranem przy kontroli konta
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Mon, 23 Mar 2015 09:37:59 +0100

Nabyłem lekko przechodzonego poleasingowca, o dziwo z oryginalnym Windows 7 64 bit (partycja recovery).
Uruchomiłem system, zrobiłem itd. jedna rzecz wkurza:
przy każdym pojawieniu się monitu kontroli konta o wpisanie poświadczeń z uprawinieniami administratora monitor jest na moment odłączany i zaraz sygnał do monitora znów się pojawia. Skutkuje to tym, że monitor na krótki moment przechodzi w standby i zaraz włącza się od nowa. Ponieważ monitor ma czujkę oświetlenia, to zaraz po takim włączeniu błyska na chwilkę całą mocą po gałach i stopniowo przygasza się do odpowiedniego poziomu. Wina karty graficznej, systemu, sterownika?